ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟ ΚΡΕΣΕΝΤΟ ΠΑΠΙΣΤΑ


(Ιωάννα) #1

ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΟ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ Σ. ΠΑΠΙΣΤΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΜΙΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΟ ΣΒΗΣΕΙ…
(είναι η συνέχεια από το τόπικ: http://www.rembetiko.gr/forum/messages/163/102676.html#POST109276 )

[i]Αποστολή την Πέμπτη, Μάρτιος 16, 2006 - 12:43 μ.μ. (pm):
Ωπ, τόμπολα! Στις 3 τα ξημερώματα που ανέβασα το κείμενο, θολωμένος από το ξενύχτι, παρέλειψα να δώσω και την συγκεκριμένη πηγή μου (μία από τις 50 που χρησιμοποίησα στο βιβλίο). Sorry!!!

Με προλάβατε και …βιαστήκατε τα μάλα μαμαζέλ Κλειάσιου, όπως κάνατε και τις προάλλες εξ’ άλλου (γνωρίζετε εσείς…το τηλεφώνημα…κλπ), για να ξεράσετε -για ακόμα μια φορά!!- όξος και χολή!
Τώρα καταλαβαίνω πολύ καλά γιατί μου …“συμπαρασταθήκατε” στην προώθηση του βιβλίου μου! Ανταγωνισμός; Ζήλεια; Φθόνος; Τι από όλα σας ταιριάζει;
Τέλος πάντων. Με την κακία σας να μείνετε. Μπράβο σας και άξιος ο “μισθός” σας. Κρίμα, λυπάμαι πολύ, γιατί είστε εμπαθής, προκατειλημμένη και κυρίως ΑΓΝΩΜΩΝ!! Και πάλι ξέρετε εσείς…

Και θα ρωτήσω με ανθρώπινο παράπονο: Γιατί καλή και γλυκειά μου Ιωάννα; Έτσι δεν συνηθίζω στα τηλεφωνήματά μας να σε προσφωνώ; Τι σου έκανα; Γιατί πας να μου βγάλεις τα μάτια; Δεν είμουνα εντάξει απέναντί σου; Δεν σου φέρθηκα καλά, ευγενικά, με νοιάξιμο, αγάπη, θαυμασμό και εκτίμηση;;;
Δεν σου έδειξα τη φιλία και την συμπαράσταση μου;
Καταλαβαίνεις τι κάνεις; Προς τι το μίσος και η κακία αυτή;;;;!!!
Τίποτα άλλο… Να 'σαι καλά. Ο Λαός μας όμως, ο θυμόσοφος, λέει: “Όλα εδώ πληρώνονται”!

(Υ.Γ: Συγγνώμη από τους υπόλοιπους φίλους για το ξέσπασμά μου. Είμαι και παραπονιάρης, πανάθεμά με. Αν δεν τα 'λεγα θα 'σκαγα.
Συγγνώμη κι από σένα καλή μου φίλη Ιωάννα για το …κακό(?) που σου 'κανα…Δεν το ξέρω ποιο είναι, αλλά δεν μπορεί, κάτι κακό θα πρέπει να σου έκανα για να συμπεριφέρεσαι έτσι!!!)

Σ.Π.[/i]


Ααααααα!!! Απίστευτο ! Πάπιστα, δεν ξέρεις να διαβάζεις; Αναφέρθηκα σε σένα και μου κάνεις τούτη την επίθεση; (Ίσα-ίσα, αγνόησα το κείμενό σου…) Τι;… Έχεις “πάρει και πάλι” από άλλα βιβλία χωρίς να το αναφέρεις και σε έπιασε το απολογητικό; Είδηση δεν πήρα! Ειλικρινά…

Αν πρόσεξες “χαχάνισα” με το εξαιρετικό χιούμορ του ΚώσταΚ.

ΠΕΦΤΕΙΣ ΠΟΛΥ ΕΞΩ ! Βλέπεις να έχω κανα ανταγωνισμό με κάποιον; Ή να ζηλεύω τις εργασίες άλλων; Οι δικές μου εργασίες -και είμαι περήφανη γιαυτό- είναι πρωτότυπες και φροντίζω πάντα τα στοιχεία να είναι από την ίδια την “πηγή”, τον βιογραφούμενο. (Ίσως εγώ δεν έχω τα “κότσια” του “αυτοσχεδιασμού”). Δεν το “παίζω” ερευνήτρια και ειδική επί παντός επιστητού… Και είμαι ΑΥΤΑΡΚΗΣ. Δουλεύω -σα σκυλί- μόνη μου.

Και δεν είμαι καθόλου ΑΓΝΩΜΩΝ, όποιος μου είπε -έστω μια λέξη- για τα βιβλία μου, δεν τον αγνόησα, αλλά τον ευχαρίστηκα δημοσίως με το παραπάνω (βλ. σελ 34, σελ. 413-στο βιβλίο του Μπίνη, που ευχαριστώ ονομαστικά μέχρι και σένα, αν και μου πρόσφερες τα στοιχεία μόνο για ένα τραγούδι -κι αυτό με ένα μικρό λάθος…). Το έχεις δει σε πολλά βιβλία αυτό;

Αγνώμων σε σένα για ποιο άλλο; Έχουμε συνεργαστεί πουθενά; Ή ξέχασα να σου πω ευχαριστώ για τον καφέ που με κέρασες στην πρώτη μας γνωριμία στη Θεσσαλονίκη -αν και στον ξεπλήρωσα με αντίστοιχο, στο Hyatt, όταν σε προσκάλεσα. Ή μήπως βλέπεις να έχω απέναντί σου φθόνο επειδή καθυστερούσα να σου στείλω το σιντί με τα σπάνια τραγούδια του Μπίνη (που τώρα κάνεις τον “μάγκα” και τα ανεβάζεις στο sealabs.net “απ’ το προσωπικό σου αρχείο”!!! -και ούτε το σχολίασα βέβαια… Για όλους είναι τα τραγούδια).

Σάκη Πάπιστα, δυστυχώς, σε όποιους εκδότες -και ερευνητές- έδειξα τα αποσπάσματα του βιβλίου που γράφεις, επαναλαμβάνω δυστυχώς, όχι απλά αδιαφόρησαν αλλά με έκαναν να αιστανθώ και άσχημα επειδή τους το πρότεινα… Συγγνώμη, εκεί δεν τα καταφέρα !
Δεν έχω εκδοτικό οίκο να σε βοηθήσω -αν και να είχα, θα σε έβαζα να το ξαναγράψεις το βιβλίο τεκμηριωμένα…

Για τη λαϊκή ρήση: “Όλα εδώ πληρώνονται” αναφωνώ -εκ βάθους καρδίας : “Αμήν και πότε!!!”. (Μιας και η μόνη πληρωμή που περιμένω, είναι να πουλήσει το βιβλίο του Μπίνη πάνω από 3500 αντίτυπα -ακόμα είναι στα 1100- ώστε να βγάλει τα έξοδά του και μετά να πάρω κι εγώ 1000 ευρώ για να αγοράσω κανα καλό πισί…)

Όσο για τα ξερατά… Δεν !!! Ούτε φτύσιμο…

Πάντοτε χαίρετε !
Ιωάννα Κλειάσιου


ΥΓ: Αντμιν σόρι, δεν ήξερα πού να βάλω αυτό το τοπίκιο, αλλά μου ήρθε μια έμπνευση, πως αυτά τα σολιστικά κρεσέντα, ταιριάζουν καλύτερα στην ενότητα “Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις - Συναυλίες” γιατί έχει υπότιτλο: Τί παίζεται γενικώς στην πιάτσα …


(system) #2

Εκ μεταφοράς από το προηγούμενο thread:

Παρόλο που δε συμμετέχω συχνά στις διάφορες συζητήσεις, τις παρακολουθώ σχεδόν όλες με ενδιαφέρον. Συνεπώς, είμαι σε θέση να σας παρουσιάσω μια ποιοτική στατιστική ανάλυση του προφίλ των συμμετεχόντων στο ρεμπέτικο φόρουμ.

Έτσι, σε δείγμα 645 ενεργών χρηστών του φόρουμ, επί συνόλω 900 εγγεγραμμένων:

  • υπάρχει ένας που έχει τσακωθεί/παρεξηγηθεί/εμπλακεί σε ανούσιες κόντρες με τους υπόλοιπους 644
  • υπάρχει ένας που επανειλημμένα και συστηματικά εκφράζει πικρία και παράπονα τόσο για το ρόλο του στο παρόν φόρουμ όσο και για την αντιμετώπιση που δέχεται από τους υπόλοιπους 644
  • υπάρχει ένας που απεγνωσμένα και μόνιμα επιζητεί την αναγνώριση της αυθεντίας του από τους υπόλοιπους 644, για σημαντικό και εκτενές έργο τού οποίου κατέχει το κλόπυράϊτ
  • υπάρχει ένας ο οποίος τρέφει τη μάταιη αυταπάτη ότι είναι ο μοναδικός συμμετέχων που διαθέτει το αποκλειστικό προνόμιο να ειρωνεύεται τους υπόλοιπους 644, όταν κρίνει ότι θίγονται τα συμφέροντά του
  • υπάρχει ένας ο οποίος είναι ο μοναδικός που έχει συμφέροντα και όχι προσφορά σε αυτή την κοινότητα
  • υπάρχει ένας που θεωρεί ότι οι υπόλοιποι 644 ασχολούνται μαζί του (πέραν του υπογράφοντος και μόνο για λόγους στατιστικής ανάλυσης, όπως προαναφέρθηκε)
  • υπάρχει ένας ο οποίος διακρίνεται για τη λεπτότητα, την ευγένεια και τον πλούτο του γραπτού του λόγου
  • υπάρχει ένας που απαιτεί ηθικό ανάστημα από τους υπόλοιπους 644, όταν για τον ίδιο το επίθετο “ηθικό” αποτελεί αντικείμενο ερευνών στα ετυμολογικά λεξικά της Νεοελληνικής.

Όλοι οι παραπάνω συμμετέχοντες δεν αποτελούν αναγκαστικά ξεχωριστές οντότητες.
Ελπίζω τα ευρήματα της ανάλυσης να είναι κατατοπιστικά και να προσελκύουν τον ανάλογο βαθμό ενδιαφέροντος των υπόλοιπων χρηστών του φόρουμ. Φυσικά, η περαιτέρω επξεργασία τους ενθαρρύνεται και είναι ευπρόσδεκτη.

ΚΚ™ παρέλειψες να αναφερθείς στους διωγμούς που υπέστη από την κραταιά Αριστερά αυτό το άμοιρο παιδί, ο τρισπανμέγιστος Πατριώτης, ο Έλλην, ο Κώστας ο Γκλύξμπουργκ. Αποδίδω την παράλειψή σου σε λάθος εκ παραδρομής και όχι εστεμμένο εεε… συγγνώμη… εσκεμμένο.


(system) #3

Δεν θα μπω στον πειρασμό και στον “κόπο” να απολογηθώ, ν’ απαντήσω σ’ όλα τα “ευφυολογήματα” και τις κατηγορίες του προλαλίσαντος (Κ. Κατσιμπόκης), που κάποιες, εκτός από υπερβολικές, συκοφαντικές και αναληθείς, είναι και ποινικά κολάσιμες. Ούτε, βέβαια, θα παρασυρθώ στην ανταλλαγή πυρών. Δεν έχει νόημα. Έχω αρκετά προβλήματα στη ζωή μου και δεν χρειάζομαι κι άλλα…

Για να ξεκαθαρίσει το τοπίο και να ειπωθεί επιτέλους η ΑΛΗΘΕΙΑ (γιατί μπούχτισα με ανάλογες συμπεριφορές), αντιδικίες, μετά από άδικες επιθέσεις εις βάρος μου, είχα μόνον με 4-5 ανθρώπους, που είναι γνωστοί σε όλους. Δεν χρειάζεται να τους κατονομάσω…
Έπρεπε όμως κάπως να αμυνθώ κι εγώ. Δεν επιτρέπω σε κανέναν να με προσβάλει. Δεν έδωσα ποτέ το δικαίωμα σε κανέναν στη ζωή μου για κάτι τέτοιο. Είμαι περήφανος άνθρωπος και δεν το σηκώνει ο οργανισμός μου. Και σ’ όποιον γουστάρει!

Όποιος όμως έχει συμμετοχή 3-4 ετών στο φόρουμ αυτό, γνωρίζει πολύ καλά την προσφορά του καθενός και το ηθικό του ανάστημα. Δεν χρειάζονται συνήγοροι κατηγορίας και υπεράσπισης.
Επομένως, τα λόγια είναι περιττά. Τα έργα, η στάση και οι ημέρες του καθενός μας, είναι εκτεθειμένα σε άπλετο φως. Πολλοί άνθρωποι μας “βλέπουν”, μας “ακούνε” και μας …διαβάζουν. Ξέρουν ποιος είναι εργατικός, πιστός σύντροφος και φίλος, ποιος ψεύτης, ηθικός, ειλικρινής, ποιος συκοφάντης, ποιος δολοπλόκος και ζηλόφθονος και ποιος -ακόμα- κλέφτης (αυτό κυρίως για το κλόπηράϊτ)!! Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον…

Χαλάλι οι εκατοντάδες (ή ίσως και χιλιάδες) ώρες που με ιδιαίτερη ευχαρίστηση και λαχτάρα για προσφορά στο σύνολο κατέθεσα εδώ, σ’ αυτό το χώρο, ανιδιοτελώς. Που έγινε η αιτία να χαρακτηριστώ από τους ίδιους τους “αντιδίκους” μου ως “τρελλός” ή “φευγάτος” για την αγάπη που έχω για το ρεμπέτικο/λαϊκό τραγούδι και την προσφορά μου στο φόρουμ (αυτά στην τελευταία συνάντηση στο Βόλο, για όσους έχουν …“αδύνατη” ή επιλεκτική μνήμη)!!
Και αντί για απλή και μόνον ανθρώπινη αναγνώριση, εισέπραξα ό,τι εισέπραξα. Ευτυχώς από ελάχιστους μόνον, που είναι μετρημένοι στα δάκτυλα της μιας παλάμης μου.
Ευχαριστώ πολύ όλες και όλους (ανώνυμα) που κατά καιρούς με στήριξαν, με ευχαρίστησαν, με κολάκεψαν με τα καλά τους λόγια και επιβράβευσαν -με τον άλφα ή βήτα τρόπο- την συμμετοχή και προσφορά μου. Όσο μικρή κι αν ήταν αυτή.
Τους ευχαριστώ -κυρίως- γιατί από δω μέσα αποκόμισα και τεράστιο όφελος σε γνώσεις, πληροφορίες, συντροφικότητα και απέκτησα αξιολογώτατες γνωριμίες και φιλίες, που όλα μαζί αυτά, αθροιστικά, είναι ασφαλώς πολύ περισσότερα από τη δική μου ταπεινή συνεισφορά.

Υ.Γ.1: Κυρία Ιωάννα Κλειάσιου δεν χρειάζεται τόση υποκρισία. Ασφαλώς και το κείμενό σας απευθύνετο σε μένα. Είναι ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ! Μέχρι και τον τίτλο του βιβλίου μου διακωμωδίσατε με αντίστοιχο τίτλο για το (δήθεν;) βιβλίο του Κ.Κ.!
Αφήστε λοιπόν την υποκρισία και μην υποτιμάτε την νοημοσύνη του κόσμου. Σας παρακαλώ πολύ… Δεν σας το επιτρέπω.
Τώρα για το αν -όπως λέτε- μου δώσατε 14 τραγούδια σπάνια του Μπίνη, που από το διάστημα που μου τα υποσχεθήκατε μέχρι 6 και πλέον μήνες αργότερα που μου τα δώσατε (και σας ευχαριστώ πολύ και δημόσια) έτυχε τα μισά περίπου να τα βρω από άλλα φόρα, και, αν τα 40 περίπου κομμάτια του Χατζηχρήστου που σας έδωσα εγώ δεν αντισταθμίζουν τα δικά σας, τότε συγγνώμη σας οφείλω…
Κι αν, επιπλέον, νομίζετε ότι με τα δικά σας τραγούδια κάνω τον “μάγκα” (όπως λέτε) και όχι με τις 30.000 δικά μου της συλλογής μου, τότε πλανάσθε πλάνην …
Όσο για τους εκδότες και το στόρυ που μας παραθέτετε, και πάλι ψεύδεσθε, διότι μετά από 8 μήνες περίπου μου είπατε ότι δεν μπορέσατε να δείτε το θέμα γιατί είσασταν άρρωστη. Και ο κ. Ελληνιάδης είναι πολύ απασχολημένος. Το θυμάστε; Πότε λοιπόν μου λέγατε ψέμματα, τότε ή τώρα; Λίγη ειλικρίνεια δεν βλάπτει…
Να ‘στε σίγουρη ότι το βιβλίο μου κάποτε θα εκδοθεί. Το πόσο καλό ή κακό είναι θα το κρίνει ο κόσμος. Θα δείξει… Α, και κάτι ακόμα για το βιβλίο μου: σας μνημονεύω και σας ευχαριστώ προσωπικά κι εγώ στο δικό μου. Εξ’ άλλου σας το όφειλα για διάφορους λόγους και δεν είμαι ασφαλώς αγνώμων… Το εννοούσα…
Όσο για τους καφέδες, κλπ, μη γίνεστε κυρία μου μικροπρεπής. Εξ’ άλλου καφέ δεν πίνω στη ζωή μου και το γνωρίζετε!! Και στο ΗΥΑΤΤ ήρθα -αν θυμάστε- για να σας δώσω τα 2 CD του Χατζηχρήστου (περιποιημένα, με αφιέρωση από καρδιάς, λίστα με πλήρη στοιχεία και έγχρωμα εξώφυλλα!). Σας χαιρέτισα στο πόδι, δεν κάθησα καν σε καρέκλα, γιατί με περίμενε η γυναίκα μου στο αυτοκίνητο, με τη μηχανή αναμμένη. Μην με αδικείτε.
Εκτιμώ τη δουλειά σας πάρα πολύ και τα δυο σας βιβλία είναι από τα αγαπημένα μου. Και στο δεύτερο, είμουνα ο πρώτος που το χειροκρότησα, σας επιβράβευσα και σας εξύψωσα. Το θυμάστε?
Δεν ξέρω τι σας ενόχλησε τώρα τελευταία. Μήπως η διόρθωση που σας έκανα για τον Σπύρο Ζαγοραίο; Θα ήταν αστείο! Τέλος πάντων, να είστε καλά και σας ζητώ ειλικρινά συγγνώμη αν σας παρεξήγησα ή σας στεναχώρησα.

Υ.Γ.2: Γιώργο Παναγιωτακόπουλε, δεν χρειάζεται πλέον να μπεις στον κόπο για να μου δείξεις την πόρτα της εξόδου. Τη βρίσκω και μόνος μου, όπως την βρήκαν κι άλλοι πριν από μένα (είτε για να μπουν, είτε για να βγουν)…

Σ.Π.


(Ιωάννα) #4

Να! γιαυτό δεν μπορούσα να κατανοήσω την αντίδρασή σου!
Άρα, όλη αυτή η κακία που έβγαλες Πάπιστα, ξεκίνησε από την ανήκουστη ευθιξία σου στον τίτλο τού υποθετικού βιβλίου του ΚΚ (ναι, υποθετικό είναι…μην τρομάζεις!) και σημαίνει πως έχεις άλλα πράγματα μες στο μυαλό σου για την στάση των ανθρώπων γύρω σου !!!
Και πάλι σου λέγω: ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΩΣ ΣΕ ΚΑΤΑΤΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ !!!

Με χιούμορ -μες στα άγρια ξημερώματα και, κυριολεκτικά, γελώντας- παραποίησα τον δικό σου τίτλο, που είναι μόλις ακριβώς από πάνω και τον είχα πρόχειρο, για να δώσω έμφαση και συνειρμό κυρίως στα “σιδερένια χρόνια” σε σχέση με τη λέξη “κονσερβοκούτια”.
Δεν μου ταίριαζε απόλυτα στο θέμα να γράψω “Και το αίμα έπιπτε…ράιτ θρου”…
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ “ΕΥΦΥΕΣ” ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΚ (το δικό σου -είπαμε- το αγνόησα)

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Οχι μόνο δεν ξέρεις να διασταυρώνεις και να αναλύεις τις πληροφορίες σου, αλλά δεν γνωρίζεις ούτε καν να διαβάζεις…Κρίμα…

Και:

  1. Σε έχω ήδη ευχαριστήσει που μου έκανες τα δυο LP του Χατζηχρήστου σε ψηφιακή μορφή, και έβγαλες φωτοτυπία -έγχρωμη- τα εξώφυλλά τους, όταν δεν είχα -μέχρι πρόπερσι- CD recorder, για να μπορώ κι εγώ να ψηφιοποιήσω τα 35000 LP μου… (όχι τραγούδια, δίσκους λέω) και τα 5000 45αρακια μου…
    — Στο σιντί με τα σπάνια τραγούδια τού Μπίνη που σου χάρισα, δε σου ζωγράφισα εξώφυλλο -έγχρωμο- μιας και δεν ήταν τα τραγούδια από LP, κι άντε να βρεις τώρα, τι βρακί φόραγε το καθένα τους το 1949-1954…

  2. Περί εκδοτών: Εεεε…όχι ! Τα τηλέφωνα των Κουνάδη, Βλησίδη, Χρηστάκη, Ιανού κλπ… επαφών εγώ -και χωρίς δεύτερη κουβέντα- δεν στα πρότεινα και στα έδωσα, για να συνεχίσεις μόνος σου τις επαφές σου;
    Θες να σου πω αναλυτικά ποιούς ΔΕΝ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ το βιβλίο σου;
    ΤΩΡΑ ΟΧΙ !!! ΚΑΝΤΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ (για να δεις και τις αντιδράσεις).
    Κι ο Ελληνιάδης ναι, ακόμα τρέχει με τα προσωπικά του “αθλήματα”, δεν έχει χρόνο (και χρήμα) να ασχοληθεί και με άλλα. Σεβάσου το… Δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει τον “ιεραπόστολο”.

  3. Περί Ζαγοραίου: Ακόμα περιμένω τις απαντήσεις (τεκμηριωμένες) σε όλες τις ερωτήσεις-προβληματισμούς που έθεσα, στο άλλο σάιτ.
    Και σιγά μη χάλαγα την καρδούλα μου, για το αν ο Ζαγοραίος ηχογράφησε το 54 ή το 56… Δεν αλλάζει η ιστορία τού λαϊκού τραγουδιού από αυτό !!!

  4. Και βέβαια δε με στενοχώρησες… ΜΕ ΘΥΜΩΣΕΣ -μόνο. Γιατί είσαι και ΜΕΓΑΣ ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ βλέπω! -αν και πρέπει(?) να έχω λίγο σεβασμό -έστω- στα γκρίζα μαλλιά σου…

  5. Για το ΥΓ σου: Είμαι σε αυτό το σάιτ από τον Νοέμβριο του 1998 (άσχετα αν στο προφίλ μου γράφει λάθος χρονολογία) και ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΑΝ ΠΟΡΤΑ ΕΞΟΔΟΥ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ -εκτός από μια φορά, σε έναν υπερόπτη, υβρεολόγο καπόπιν συμφωνίας τής πλειοψηφίας των μελών.
    Μόνος, λοιπόν, διαχωρίζεις και διαλέγεις τη θέση σου κι εδώ.

Καλά κρασιά !
(πολύ ασχολήθηκα… φτάνει πια)

(Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/ην Ιωάννα 16 Μάρτιος, 2006)


(system) #5

Τι θέλει να πει ο ποιητής; Πού υπάρχει έστω και ένα όνομα στο προηγούμενο post μου; Ποιό ακριβώς είναι το “ποινικά κολάσιμο”; Θα φάω μήνυση; Θα μπω φυλακή; Θα μου καεί το βίντεο;

Όποιος έχει τη μύγα…
Καρδιά πληγωμένη, πώς μπορείς και δε ραγίζεις;
Στον ψεύτη ντουνιά, τόση απονιά που αντικρύζεις;


(system) #6

Εμενα τωρα γιατι ολο το παραπανω μου φαινεται διαφημιση για το βιβλιο του Σακη ;;

Ιωαννα σοβαρολογεις μονο 1.100 εως τωρα ;;
Μηπως λογοι εφοριας κι ετσι …


(system) #7

Γιώργο θα συμφωνούσα μαζί σου αν αυτή η κουβέντα γινόταν σε τηλεοπτικό κανάλι. Και γαμώ τις διαφημίσεις θα ήταν. Ομως εδώ δεν είμαστε κανάλι. Κι ευτυχώς -θέλω να πιστεύω- το κριτήριό μας απέχει πολύ από το αντίστοιχο του μέσου όρου των ανθρώπων που “ανακρίνει” καθημερινά η AGB.
Επί του θέματος δε θα πω τίποτα. Η σύγκριση του έργου της Ιωάννας με το “έργο” του Πάπιστα είναι ανέφικτη, λόγω της ανυπαρξίας έργου από τον δεύτερο. Είναι σαν να συγκρίνεις τη φωνή του Μητροπάνου με αυτή του …Ταμπάκη.
Ομως για τους χαρακτηρισμούς “αγνώμων, ζηλόφθονη, προκατειλλειμένη, εμπαθής κλπ.” δε θα πρέπει να πάρουν θέση, τουλάχιστον τα παλιά μέλη του Φόρουμ; Να με σχωρνάτε αλλά αυτή τη φορά παράγινε η φάση.
Ο τύπος χρειάζεται …παρακολούθηση. Γιατί αν δεν έχεις μανία καταδίωξης δεν μπορείς να αποστομίσεις τη φράση “Μπράβο σας και άξιος ο “μισθός” σας”. Από πού τα παίρνεις ρε Ιωάννα; Εγώ τόσα έχω πει του ΣΠ και δεν πήρα ποτέ φράγκο!
Το ‘ριξα στην πλάκα… Ε δε γίνεται αλλιώς! Τι να πει κανείς για τον ΣΠ; Τι να πρωτοπεί; Οτι του στέλνεις προσωπικό mail (για τους όποιους λόγους σου) και την επόμενη μέρα το δημοσιεύει; Οτι αν του εμπιστευτείς στο αυτί “Ο Σώτος είναι μαλάκας”, την άλλη μέρα έχει έρθει σπίτι σου ο κλητήρας με τη μήνυση του Ηλιόπουλου; Οτι μόλις βγήκε η “Κλίκα” και δεν του έγινε καμιά πρόταση συνεργασίας, άρχισε να στέλνει προσωπικά mail σε όλον τον κόσμο διαβάλλοντας τη συντακτική ομάδα και διαλαλώντας την αδικία που γίνεται σε βάρος του; Και είναι τόσο άχρηστος που μέσα στο παραλήρημά του μπερδεύτηκε κι έστειλε το αντίστοιχο mail και σε μένα!!! Να θυμηθώ την αμετροέπειά του; Την παντελή έλειψη μετριοφροσύνης; (ποιος δε θυμάται το αμίμητο: “Ποιος ασχολήθηκε με τον Τζουανάκο; Κανείς! Μόνο η αφεντιά μου!”). Να θυμηθώ πάλι το ότι σε κάθε ευκαιρία προσπαθεί να τ’ αρπάξει αποδώ μέσα, πουλώντας διάφορα “εξυπηρετήσεις”, π.χ. βάσεις δεδομένων; Οτι παρουσιάζοντας κατά καιρούς τα “έργα” του αναφέρει -όποτε θυμηθεί- κάποιες “πηγές του”, ενώ ουσιαστικά πρόκειται για το βιβλίο ή την εφημερίδα που αντέγραψε χωρίς να κάνει τον κόπο ν’ αλλάξει ούτε μια λέξη; Να θυμηθώ ότι σερφάροντας καμιά φορά σε άλλες ιστοσελίδες και φόρουμ βρίσκω το ψώνιο αυτό να κάνει “παρεμβάσεις”, υποτίθεται βασισμένες στο περίφημο “αρχείο” του, ενώ πρόκειται για πράγματα που του έχουν δώσει άλλοι και μάλιστα δημόσια; Να θυμηθώ ότι “γράφει” βιβλίο που αφορά κάποια τραγούδια, παραθέτει στοιχεία τους, σχολιάζει τα ίδια τα τραγούδια, τα οποία όμως δεν έχει ακούσει;
Θα ξημερωθώ γράφοντας… Φτάνει με την πάρτη του.
Η παρατήρηση του γουεμπμάστορα είναι αξιοπρόσεκτη: Υπάρχει άλλος σαν κι αυτόν;
Τέλος, για τα νεώτερα (όχι σε ηλικία αλλά σε συμμετοχή) μέλη του φόρουμ, να θυμήσω κάτι άλλο, ουσιαστικό για τη ΧΑΩΔΗ διαφορά που ξεχωρίζει τους χαρακτήρες δυο ανθρώπων:
Η Ιωάννα Κλειάσιου μπήκε στο Φόρουμ στα τέλη του ‘98 ή αρχές ‘99. Ακούστε γιατί μπήκε: Είχε βγει το βιβλίο της για το Ζαμπέτα και μέσα στο φόρουμ έγινε κουβέντα πάνω σ’ αυτό και υπήρξαν αρκετές κριτικές, θετικές κι αρνητικές. Ο υποφαινόμενος και κανα δυο άλλοι είχαν ασκήσει και αρνητική για μέρη του βιβλίου, καθώς και για πράγματα που -κατά την προσωπική μας άποψη- δεν “προσέχτηκαν” όσο έπρεπε απ’ τη συγγραφέα-επιμελήτρια. Και μιλάμε βέβαια για ένα βιβλίο που για πολλούς (όχι για μένα) θεωρείται το καλύτερο του είδους. Η Ιωάννα λοιπόν μπήκε στο φόρουμ και ζήτησε ν’ ακούσει πιο αναλυτικά και εμπεριστατωμένα τις απόψεις μας. Ούτε καν μπήκε στον κόπο να δικαιολογηθεί ή να αντιπαρατεθεί μαζί μας. Απλά μας άκουσε και μας ευχαρίστησε για την προσοχή που δώσαμε στη δουλειά της και δεσμεύτηκε να πάρει υπόψην της τις παρατηρήσεις μας! Αλλο επίπεδο!
Εχω την εντύπωση ότι ο ΣΠ ορθώς κάνει τις λεκτικές του επιθέσεις μέσω του pc. Γιατί αν π.χ. είχε προσβάλει την Ιωάννα μπροστά σε μέλη του φόρουμ με αυτόν τον τρόπο, μάλλον θα είχε μεγαλύτερα προβλήματα…

(Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/ην aris 17 Μάρτιος, 2006)


(system) #8

Αμάν, βρε παιδιά, δε βαρυέστε;
Και τόσο δύσκολο είναι πιά, να διαφωνούμε χωρίς να προσβάλλομε (και μάλιστα προσωπικά) τον άλλο;
Δε θα σχολίαζα, αν δεν συνέβαινε να έχω συμμετάσχει σε πάμπολλα “Φόρουμ” σε 4 γλώσσες, και σε πολλά θέματα (σινεμά, Ιστορία, τέχνες, πολιτική κ.λ.) και δεν είχα διαπιστώσει (το είπα και παλιά) πως το “Ρεμπέτικο Φόρουμ” είναι ΤΟ ΠΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!
Είχαμε κατά καιρούς κάποιους νεοφώτιστους οργίλους, αλλά πολύ γρήγορα προσαρμόζονταν, ή… έφευγαν (π.χ. ο ανεκδιήγητος κ. Βλησίδης, που γιά την “αξία” του βιβλίου του θα μιλήσω στο απώτερο μέλλον).
Εγώ ο ίδιος πλακώθηκα π.χ. με την Ιωάννα, γιατί βρίσκω πως ο “Μπίνης” της είναι τουλάχιστον συγκαταβατικός. Συγχρόνως όμως λέω πως ο “Ζαμπέτας” της είναι ένα διαμάντι, κι έχει γράψει ήδη ιστορία.
Τώρα τελευταία διαπιστώνω που και που κάποιες αγριάδες από την καινούργια φουρνιά (που είναι συγχρόνως από τις αξιολογότερες που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια), που οφείλονται σε δύο παρεξηγήσεις, μίαν επιπολαιότητα και μιάν έλλειψη συνέπειας:

  1. Δεν “διαβάζονται” προσεκτικά τα μηνύματα, ούτως ώστε να διακρίνομε τις διαφοροποιήσεις του καθενός στα επί μέρους.
  2. Δεν ανατρέχουν σε παλαιότερες συζητήσεις των ιδίων θεμάτων, όπου οι “παλιοί” είχαν εκφραστεί με σαφήνεια.
  3. (Η επιπολαιότητα). Προσωποποιούνται τα μηνύματα, ιδιαίτερα όταν οι μηνυματίες (τι λες, Κ.Κ., γιά τον νεολογισμό;) είναι πιό “γνωστοί” από άλλους, είτε διότι έχουν γίνει “φίρμες” με τις εξαιρετικές παρεμβάσεις τους (βλ. Φραγκίσκος) είτε έχουν ευρύτερο έργο να παρουσιάσουν.
  4. (Η έλλειψη συνέπειας). Τόχουμε πει και παλαιότερα, το φόρουμ αυτό, έχει γιά κύριο θέμα το ρεμπέτικο τραγούδι. Όταν λοιπόν λέμε πως ο Μίκης ανέκαθεν σιχαινότανε το ρεμπέτικο, και η προσφορά του στην έρευνα ή-και αναβίωση είναι μηδενική, και μάλιστα ποτέ δεν τόκρυωε, είναι τουλάχιστον γελοίο (και δεν τον τιμά) να μας αραδιάζεται όλες τις άλλες αντιστασιακές και καλλιτεχνικές προσφορές του ως επιχείρημα γιά να… ισοφαρίσετε αυτό το γεγονός.

Όσο γιά το θέμα της Αριστεράς, ρωτήστε και κανέναν που να τάχει ζήσει από πρώτο χέρι. Η πρώτη σοβαρή συζήτηση γιά το ρεμπέτικο, δεν έγινε από τον Χατζηδάκι, αλλά στον Ριζοσπάστη (Ξένος, Ανωγειανάκης κ.λ.) Και δεν διέφερε από τις “συζητήσεις” του 1937 (Τέλλος Άγρας, Ζαλοκώστας, Σαββίδης κ.λ.) παρά μόνο ποιοτικά. Κατά τα άλλα, η “Ελ Ντάμπα” γράφτηκε πάνω στο “Βάρκα Γυαλό”, και κατά τη μαρτυρία του μακαρίτη Θωμά Γκόρμπα, οι συγκεντρώσεις των Αριστερών στο Μεσολόγγι, τέλειωναν με το “Κάνε λιγάκι υπομονή”.
Τέλος, η εποχή αυτή δεν μπορεί να κριθεί μέσα από τις πολιτικές και την καθοδήγηση, αλλά με το πρίσμα της αρχαιότατης και αιώνιας διαμάχης των Ελλήνων, αν είμαστε Ανατολίτες ή Ευρωπαίοι.
Αυτά γιά την ώρα, η συνέχεια μετά την επιστροφή μου από το Gratz.


(system) #9

Βρέθηκα πέντε μέρες στην Καρδίτσα, με τον θεατρικό συγγραφέα, συλλέκτη, ρεμπετολόγο και φίλο μου από το 1965, Γιώργη Χριστοφιλάκη. Διαπιστώσαμε κι οι δύο, πως η Ιστορία της “ρεμπετολογίας” και των ρεμπετολόγων, είναι άγνωστη στους πολλούς, και αποφασίσαμε να συγκεντρώσουμε σιγά-σιγά τα στοιχεία και τις μαρτυρίες, γιά να ξεφεύγουν οι νεότεροι από τη σύγχιση. Γιά την ώρα, θα πω μόνο πως η κίνηση των ρεμπετολόγων άρχισε 12 χρόνια πριν την έκδοση του βιβλίου του Πετρόπουλου (1957, 1969 αντιστοίχως). Και οι πρώτες δημόσιες εκδηλώσεις, ήσαν η οργάνωση συναυλιών από τον Σχορέλη και τον Πετρόπουλο, και παρουσιάσεων σε μπουάτ της Πλάκας (Σωτηρία Μπέλλου κ.ά.) Η συναυλία του Μάρκου στο Κεντρικόν, οργανώθηκε από τον Τάσο Σχορέλη, 1964 ή 1965 αν θυμάμαι καλά. Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε την “επιστροφή” του Μάρκου και του Στράτου στην Ιερά Οδό (1962), όπου και ο Πιτ Κουτρουμοπούσης (“Κρισγιαούρτι”) έκανε τη γνωστή ηχογράφηση. Τέλος, θα θυμηθώ τον σκηνοθέτη Βασ΄΄ιλη Μάρο (“Το Μπουζούκι”) και τον Νίκο Κούνδουρο (ντοκυμαντέρ γιά το BBC).


(system) #10

Η περίπτωση Πάπιστα σίγουρα χρήζει ιατρικού ενδιαφέροντος και εφόσον κανείς από μας δεν διαθέτει την ανάλογη ειδικότητα μας κρίνω αναρμόδιους στο να εκφραστούμε επί της διαγνώσεως.
Το θέμα που πρέπει να μας απασχολήσει είναι ότι δημιουργεί συνεχώς προβλήματα
μέσω :

  1. Της διαρκούς κλάψας και του συνδρόμου του κατατρεγμένου ερευνητού
  2. Της υβρεολογίας -μπηχτής που μας κάνει να ασχολούμαστε μαζί του και να ξοδεύουμε τον δυσεύρετο χρόνο μας σε κουταμάρες.
    Η επίθεση ενάντια στην Ιωάννα είναι η περίφημη εκείνη σταγονίτσα που ξεχειλίζει
    το ποτήρι μαζί με τις «απειλές» περί ποινικά κολάσιμου που ρίχνει στον
    Web-μάστορα (μαστοράρα όχι μαστοράντζα του χρωστάμε βλέπεις την δημιουργία της ιστοσελίδας της «ΚΛΙΚΑΣ»).
    Νομίζω ότι δύο δρόμοι ανοίγονται μπροστά μας εδώ και καιρό ,ο πρώτος είναι στο βωμό της δημοκρατίας και της ελεύθερης έκφρασης να εξακολουθήσουμε το ίδιο βιολί και ο δεύτερος να ενεργοποιήσουμε το «χειρουργικό» τμήμα του ΦΟΡΟΥΜ
    και να αποκόψουμε την πάσχουσα περιοχή εφόσον η συντηρητική θεραπεία απέτυχε παταγωδώς.
    Ελπίζω βέβαια να μην χρειαστεί και να δει την πόρτα μόνος του.

(system) #11

Το άφησα 2 μέρες να περάσει ντούκου, αλλά δεν πάει άλλο.

Σάκη, επειδή σε γνώρισα και ήπιαμε και ένα κρασί μαζί, καταπνίγοντας φοβερή έμπνευση δεν αφήνομαι να σε ξεχέσω. Ομως θα σου πω τούτο: Ασε την Ιωάννα στην άκρη. Βγάλ’ την απ’ το μυαλό σου. Πως να στο πω; Δεν δικαιούσαι να ασχολείσαι μαζί της. Δεν είσαστε το ίδιο.

Καλά, αυτό δεν το καταλαβαίνεις - το βλέπω.

Από τα συμφραζόμενα μοιάζει να είχατε κάποιο νταραβέρι στο παρελθόν. Κάτι σου έδωσε – κάτι της έδωσες. Και αυτό δηλαδή σημαίνει ότι θα παίξετε φάπες σαν ίσος προς ίσο! Και μάλιστα δημόσια! Μα καλά, παλάβωσες εντελώς;

Σας ξέρουν και τους δύο τόσος κόσμος και άρα μπορεί να συγκρίνει. Στοιχειώδης άμυνα είναι - ο φόβος φυλάει τα έρμα: Αν ήμουν στη θέση σου δεν θα προκαλούσα αυτές τις συγκρίσεις.

Ομως τις προκάλεσες…


(system) #12

Ως νεώτερο μέλος του φόρουμ μένω εμβρόντητος με όσα διαβάζω.
κκ Διαχειριστές
κάντε κάτι!!


(system) #13

Τάσο,
συγνώμη αλλά τί την χρειάζεσαι την παρέμβαση από τους Διαχειριστές. Μπορείς απλώς να μην επιλέγεις να διαβάσεις άσχετα πράγματα. Σε κάθε κοινωνία (η μικρογραφία αυτής) υπάρχουν και οι μάπες. Δηλαδή την επόμενη φορά που θα’ ρθει ένας μάπας να σου λέει ηλιθιότητες στο δρόμο θα φωνάξεις την αστυνομία να τον φιμώσει; Μην τρελλαινόμαστε κι όλας, γιατί έτσι δίνουμε αξία σε βλακείες.


(system) #14

Δεν διαφωνώ σε ότι λές.Ούτε ζήτησα λογοκρισία.Ζήτησα,μάλλον, πυροσβεστική παρέμβαση.


(system) #15

Στον Κορυδαλλο εχει internet;


(system) #16

Παιδιά τέλος με το θέμα. Παρακαλώ να μη δοθεί άλλη συνέχεια. Ας συνεχίσουμε μόνο τις ωραίες συζητήσεις που είχαμε ξεκινήσει. Το τόπικ κλείνει εδώ.

Γιώργος

[b]<font color=“0000ff”><font face=“times new roman,times,roman”><font size="+2">ʼκαρδε παλιοπρόεδρε, τώρα εγώ πως θα γράψω την άποψή μου για το θέμα?

Φ.</font></font></font>[/b]