Αστικολαϊκά παραλειπόμενα

Ενδιαφέρουσα καταχώριση της νεοϋορκέζικης εφημερίδας ΑΘΗΝΑ (16/10/1913)

1 «Μου αρέσει»

8 μηνύματα συγχωνεύτηκαν σε ένα ήδη υπάρχον θέμα: Η τεχνητή νοημοσύνη στο φόρουμ μας :sparkles:

Γιοβανίκας εν όψει (ΝΕΑ ΕΦΗΜΕΡΙΣ 24/8/1891)

2 «Μου αρέσει»

Σμυρναίικη εταιρία σαντουρίων (ΙΩΝΙΑ 10/12/1875)

2 «Μου αρέσει»

Ο Γιοβανίκας, έ; Βρε για κοίτα!

“tsikaki”, never heard …

Είναι ,ή δεν είναι αυτός?

Ήταν ψηλός θυμάμαι,αλλά τόσο πολύ?

Ο Άγγελος Κοσμής διεκτραγωδεί την πειραϊκή πλήξη στα 1905 (ΣΦΑΙΡΑ 16/11/1905), που μόνο η μουσική κάπως τη διακόπτει, αλλά κι αυτή δεν είναι πολύ σόι…

1 «Μου αρέσει»

Στο Πασαλιμάνι του 1919 (ΣΗΜΑΙΑ 18/7/1919)

1 «Μου αρέσει»

Ειδικό πρόγραμμα ραδιοφώνου… (ΝΕΟΙ ΚΑΙΡΟΙ 31/5/1930)

1 «Μου αρέσει»

Να το πάλι το σαμπαή

1 «Μου αρέσει»

Σχετικά με την είδηση που αναφέρθηκε παραπάνω, ότι ο Διάδοχος παρήγγειλε μαντολίνο για να μάθει μουσική κλπ στα 1890, πετυχαίνω κομμάτι του Σουρή σκέτο περιβόλι, καθώς μας παρουσιάζει ένα πανόραμα οργάνων και παιχτών της εποχής (ΡΩΜΗΟΣ 17/3/1890)

1 «Μου αρέσει»

Ναι…και σε όσα άλλα δημοσιεύματα που πετυχαίνω φαίνεται πως έχει κάποιου είδους αυτόνομη οντότητα…τι να πω…άλλος γράφει “εις ήχον σαμπαϊ” π.χ.

Ρε παιδιά ο Χατζηπανταζής ζει; αναφέρεται σε αυτό σα να γνωρίζει τί σημαίνει.

ο Ξύντας με την 20χορδη κιθάρα να ειναι άραγε ο κερκυραίος συνθέτης Σπυρίδων Ξύνδας, μαθητής του Μάντζαρου;

Η Κάρπαθος “πολλά μπουζούκια”; Υπήρχε καλαβρέζικη παροικία με γκάϊντατζήδες;

Με βάση τη Γιωργία την τρανή, μήπως ήταν φωνητικός αυτοσχεδιασμός πάνω σε τσιφτετέλι;

Ζη ο άνθρωπος!

Αναφέρει αυτούς που αναφέρονται σε αυτό ωσαν να το γνωρίζουν τι σημαίνει :slightly_smiling_face:

1 «Μου αρέσει»

Ναι.

Ως “Ξύντας” γραφόταν στον δημόσιο λόγο

Ευκαιρία να γνωρίσουμε τον Σπυρίδωνα Ξύνδα.

Τον παρουσιάζει η κόρη του Γιώργου Παπαστάθη.