Αγορά 6χορδου - Διάλεξα μοντέλο

Καλησπέρα σε όλους,

Διάβασα σχετικές αναρτήσεις για την αγορά μπουζουκιού και τελικά αποφάσισα βάση των χρημάτων που θα ήθελα να διαθέσω, καθώς και της εμπειρίας που έχω από αγοραπωλησίες μεταχειρισμένων ( μπάσα - κιθάρες ) στο παρελθόν. Προσανατολίστηκα σε καινούριο μιας και δεν μπορώ να αξιολογήσω σωστά ένα μεταχειρισμένο και σίγουρα δεν θα ήθελα να κάνω κάποιο δαπανηρό λάθος…βάλε και την στεναχώρια.

Μία σκέψη επίσης ήταν να μιλούσα με κάποιον έμπορο/οργανοποιό που πιθανόν να δεχόταν ανταλλαγή π.χ ακριβής ηλεκτρικής κιθάρας σε άριστη κατάσταση με μπουζούκι, ώστε να έχω μία εγγύηση ότι το μπουζούκι θα είναι εντάξει. Κοιτώντας στον κατάλογο του φόρουμ βρήκα τον Νάσο Σταματάκη που ίσως να συμφωνούσε σε κάτι τέτοιο.

Να σημειώσω ότι είμαι εντελώς αρχάριος παίκτης και με ενδιαφέρουν τα προπολεμικά ρεμπέτικα. Κριτήριο λοιπόν τα καλά υλικά και κατασκευή και από εκεί και πέρα όπου με πάει.

Για να μην τα πολύ λέω λοιπόν προσανατολίστηκα σε ένα προπολεμικό μπουζούκι του Μάτσικα. Ορίστε και το link. Θα πάω βέβαια μία βόλτα από Καλλιθέα και θα το δω, καθώς και τα άλλα στην ιδία κατηγορία τιμής, αλλά αυτό μου αρέσει.

Θα ήθελα να ακούσω κάποια γνώμη, αν και ήδη έχουν ειπωθεί πολλά.

Σας ευχαριστώ.

2 «Μου αρέσει»

Όπως λες, πάνω σε αυτό το θέμα έχουν γραφτεί αράδες και θα συνεχίζουν να γράφονται μιας και πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θα θέλουν να αγοράσουν ένα νέο όργανο.

Στο θέμα μας όμως. Στα λεφτά αυτά η επιλογή του Μάτσικα μοιάζει “τίμια”. Παρόλα αυτά εάν ανέβεις λίγο παραπάνω υπάρχουν κι άλλοι κατασκευαστές λιγότερο εκβιομηχανοποιημένοι (με τα θετικά και τα αρνητικά τους).

Είσαι όμως σε καλό “δρόμο”. Πήγαινε άκουσέ το, παίξ’το ώστε να δεις εάν σου ταιριάζει σαν ήχος και σαν πιάσιμο και έπειτα όλα μοιάζουν πιο ξεκάθαρα με βάση τα θέλω σου. Εκεί θα μπορείς να αναλογιστείς εκ νέου τις επιλογές σου.

Καλή τύχη στο όμορφο “ταξίδι” της επιλογής :wink:

3 «Μου αρέσει»