Έτσι... γιατί τα πήρα

Καλημέρα σε όλους,ξεκιναω αυτο το θεμα ετσι…γιατι τα εχω παρει με ολους εμας τους οργανοπαικτες.Ακουω και διαβαζω συνεχως ολοι να μιλαμε για τον ταδε το μπουζουξη για τον αλλον τον ετσι αυτος παιζει παπαδες ο αλλος οργωνει,θεριζει και κατι τετοια,καθομαστε ολοι και προσπαθουμε να περασουμε ταξιμακια σολακια και διαφορα τα οποια παιχτηκαν απο μεγαλους παικτες,δε λεω καλο ειναι, αυτο που με φερνει στο αμην ειναι γιατι δεν προσπαθουμε να δημιουργησουμε το δικο μας στυλ και βασιζομαστε πανω σε αλλους.
Το να περασει ο καθενας μας ενα οργανικο κοματι ειναι σωστο το να περναμε ταξιμια ειναι εγκλημα ρε παιδες,το ταξιμι ειναι προσωπικη υποθεση ειναι ο νταλκας που βγαζει ο καθενας.
Να βασιστουμε πανω σε πατηματα αλλον ναι αλλα οχι να προσπαθουμε να παιξουμε τα ιδια.
ολοι προσπαθουμε μανιωδως να γινουμε γρηγοροι και να φανουμε να οργωσουμε και δε καταλαβαινω το γιατι.Ενας κορυφαιος παικτης ο Μανωλης Καραντινης δεν εχω ακουσει να παιζει γρηγορα απλα παιζει ¨εξυπνα¨ θεματακια βασισμενα πανω σε αρμονια,οπως και οι παλιοι Ζαμπετας,Τσιτσανης κ.ο.κ.
Τη δεκαετια του ΄80 βλεπαμε τον Κωστοπουλο και τα παιζαμε μετα ο Στεργιου και πολλοι αλλοι,το θεμα ειναι μπορει ο καθενας απο εμας να βγει σε μια πιστα να παιξει 5 νοτες και να τους παρει τα κεφαλιά;π.χ Καραντινη
και στο φιναλε γιατι παιδευομαστε; για να μπουμε καπου κι εμεις να φανουμερε αδερφε,το οποιο δε γινεται μονο και μονο γιατι δεν εχει αλλες θεσεις γιναμε πολλοι ρε παλικαρια και πρεπει να το καταλαβουμε ας δημιουργησουμε ενα προσωπικο στυλακι και αυτο ειναι ολο.
Το να γινεις γρηγορος ειναι θεμα μελετης αλλα πανω απ’ολα ταλεντου και αντε κι εγινες που θα τα παιξεις ολα αυτα;μονο στο σπιτι σου.
Πηγαιναμε καποτε στα μαγαζια για να ακουσουμε το μπουζουκι να σολαρει,ηταν υποθεση μεγαλη ο μπουζουξης τωρα τιποτα πας και ακους τον/την καθε αφωνο/νη και απλα χαλβαδιαζεις απο κατω.
Ισως να με θεωρειτε λαθος αλλα αυτη ειναι η δικια μου η αποψη για το θεμα εχουμε ελευθερια διαλογου και αποψεων ουτε κρινω ουτε θελω να με κρινει κανενας γι’αυτο που ειμαστε σε ενα καζανι ολοι απλα προσπαθωντας για το τιποτα.
Συγνωμη αν εγινα κουραστικος αλλα ηθελα ετσι πρωι πρωι να τα πω γιατι οταν τα λες και δε σε βλεπουν τα λες καλυτερα.
Μελεταμε συνεχως απειρα κοματια οργανικα και τα παιζουμε μονοι μας,αντε να βαλεις ενα στο παταρι θα καταπιουν ολοι τα … τους απλα γιατι δεν επιβαλουμε εμεις το τι θα παιχτει… και καλα ειμαστε οι σολιστες να’χαμε να λεγαμε.
Ευχαριστω ολους αυτους που θα διαβασουν το μυνημα ειτε σωστο ειτε λαθος αλλα πανω απ’ολα ευχαριστω το ΄ρεμπετικο forum΄που μας δινει την ευκαιρια να τα πουμε.
Καλημερα σε ολους και καλη μελετη.

Καλά τα λες Hitzaz.

Τα ταξίμια είναι προσωπική υπόθεση, όμως, για εκπαιδευτικούς λόγους το να κάνεις μια προσπάθεια να βρεις τι έπαιξε ο Τσομίδης ή ο Μάρκος στο τάδε ταξίμι έχει αξία γιατί μαθαίνεις πολλά. Το λάθος θα ήταν να περάσεις “ξένα” ταξίμια και να τα παίζεις σαν μέρος του δικού σου “προγράμματος”. Οχι τίποτα άλλο, αλλά χάνεις τη μισή αξία του ότι κάνεις. Ποτέ δεν ολοκληρώνεσαι.

Την επιχειρηματολογία σου περί το “γρήγορο παίξιμο” δεν την καταλαβαίνω.
Θέλω να πω, από πότε έγινε σημαντικό το να παίζεις γρήγορα;
Είναι σαν να λες ότι το αρνάκι στη σούβλα πρέπει να το ΚΑΤΑΠΙΕΙΣ ΑΜΑΣΗΤΟ για να το ευχαριστηθείς!
'Η το θεϊκό σπιτικό κρασάκι που σου φέρανε, πρέπει να το ΠΙΕΙΣ ΜΟΝΟΡΟΥΦΙ για να καταλάβεις τη γεύση!
'Η το σεξ με το σύντροφό σου πρέπει να το κάνεις ΓΡΗΓΟΡΑ για να είναι απολαυστικό!

Να δεχτούμε ότι υπάρχουν κομμάτια που έχουν και κάποιο αλέγκρο τμήμα. Αλλά ως εκεί.
Ομως, αν κάποιος παίζει ΠΑΝΤΑ γρήγορα, ή τέλος πάντων ακόμα και όταν ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ, π.χ. όπως κάνουν οι περισσότεροι, που παίρνουν κλασσικά ωραιότατα βαριά ζεϊμπέκικα και τους προσθέτουν 200.000 ενδιάμεσες νότες για να συνεχίσουν να παίζουν γρήγορα, ε, αυτούς δεν τους λέμε καλούς μπουζουξήδες. Τους λέμε μπουζουξήδες που κατουριούνται.

Αγαπητε φιλε οπως αναφερω πιο πανω στο να παρουμε πατηματα συμφωνω το να αντιγραψουμε ειναι λαθος.
Βλεπω καθημερινα σε διαφορα βιντεο ακομα και σε μαγαζια να παιζουν ταξιμια ολοκληρωτικα ξενα απλα μια αντιγραφη που ειναι λαθος,εδω δικα μας ταξιμια ακουμε και στο τελος δε μπορουμε να τα παιξουμε.
Οσο για το γρηγορο παιξιμο:σε διαφορες ¨μαζωξεις¨ θα πω δεν εχω ακουσει κανενα παικτη να παιζει σταθερα και απλα οσο για να καταλαβαινει ο τριτος που ακουει ολοι προσπαθουμε να φανουμε εκεινη τη στιγμη και μιλαω για ανθρωπους απο τους οποιους περνουμε παραδειγματα.
¨καταλαβαινεις τι εννοω¨.
Το να μη θελει καποιος να δειξει καποια πραγματα σε καποιο παιδι το οποιο τωρα ξεκιναει η σε εχει σαν προτυπο (δεσ το κι ετσι) δεν ειναι λαθος;
Οσο για την τελευταια σου παραγραφο συμφωνω απολυτα

το να ακους ακουσματα δε ειναι κακο πχ εγω πρωσοπικα ακουσα φασεις λεμονοπουλο απο δικα του ταξιμια που επεζε ο καραντινης και τι να λεει ? απλα εβαλε παραπανω σαλτσα μουσταρδα . εγω πρωσοπικα μου ακουγετε καπως οταν ακουω φρασεις οτι προσπαθουμε να γινουμε γρηγοροι σαν τον καραντινη …
Καταρχην εγω πρωσοπικα εχω δουλεψει απειρες ωρες και προσπαθω ακομα για να πιασω αυτην την γρηγοραδα με απειρα μπρος πισω το κασετοφωνακι μου απλα για να παιξω μια φραση πολυ πολυ γρηγορα … και οταν το καταφερω , με το παντρον αλλα θα βγει κ καθε κυριος χιτζας και θα μου πει οτι μιμουμε τον καραντινη η τον κωστοπουλο? και οτι παιζω αμασητα ?? κυριε χιτζας μηπως κρυβεστε πισω απο το απλοικο ρεμπετικο τραγουδι και μιλατε ετσι γιατι πολυ απλα δε εχετε την ορεξη να χασετε μερικα απο τα χρονια σας απλα για να παιξετε ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ , δηλ υπαρχουν στιγμες που δεν γουσταρετε την ταχυτητα του καθε ερασιτεχνη η επαγγελματια που παει σφαιρα?

οριστε και ενα βιντεακι απο τον master που παιζει σφεντονα αφου δε εχεις δει . :slight_smile:

η αλληθεια ειναι οτι ναι χρειαζεται ΚΑΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ στη μουσικη αλλα δεν ειναι ΠΑΝΑΚΙΑ εξαλλου λες οτι δε θες να σε κρινει κανενας για τον τροπο που παιζεις? ποιος σε κρινει? εσυ γιατι κρινεις ομως ολα αυτα τα παιδια που παιζουν και γρηγορα?
Το λαθος δε ειναι οτι παιζει καποιος γρηγορα ΑΛΛΑ ΟΤΙ δεν μπορει να παιξει αργα και αυτο ειναι θεμα μαθησεις πιστεψε με .:slight_smile:

Καλο πασχα να χουμε .

Η ταχύτητα είναι σκοπός, όχι αυτοσκοπός. Αν κάποιος καταφέρει να παίζει καθαρά, σωστά και με ψυχή τα γρήγορα περάσματα, θα μπορεί να εκτελέσει με μεγαλύτερη άνεση τα αργά κομμάτια. Αρα δεν απαξιώνεται με τίποτα η τεχνική κατάρτηση. Απλά δεν είναι αυτοσκοπός.

Ρε oxtaxorde, με προκαλείς να γίνω κακός γμτ κέρατό μου χρονιάρες μέρες!
Ασε… Θα στάξω το δηλητήριο μετά την Ανάσταση.

Πάω να δω τι κάνουν στη κουζίνα με τη μαγειρίτσα.
Τη παραβράσανε μου φαίνεται…
:107:

Βάλτε και κάναν Yngwıe Malmsteen να γουστάρουμε.

πεστο ρε κωστα να δω τι θα πεις για το καλυτερο μπουζουκι και την καλυτερη φωνη που εβγαλε ποτε αυτος ο τοπος, ειμαι περιεργος :090:

Ήμαρτον…

Δεν βλέπω την ὡρα που θά ἀναυτεί το ἁγιο φῶς ,τόσο για την μαγειρίτσα :244: όσο καί γιά το φαρμακώδης μήνυμα από τον Κώστα στον oxtaxordo …:085:Ὀκτόχορδε συμπάσχω :016:με τα μέλοντα σου κατά Μαθαίου πάθη. . . (είδες Ὀκτόχορδε την ὑπογραφῆ του ; Ὁ ἀνθρωπος είναι της βιαίως :089: την θλαύσησες την γαλή:087:,μάλον όχι την γαλή ἀλλα την πάρδαλη :019:…


εξηγησε το αυτο το ημαρτων σε παρακαλω πες μου ενα καλυτερο μπουζουκι που εχει βγαλει αυτος ο τοπος , πεσμου ενα ονομα … τι θα μου πεις χιωτης? ενταξει γρηγορος απλα και μονο ο χιωτης απλα ειναι γρηγορος για μενα και αναλυει τον χιτζας (100% ματζορακιας ) τι θα μου πεις ζαμπετας?
ενταξει Εθνικος ηρωας ωραιος δε λεω εβγαλε ασματα… αλλα δεξιωτεχνης δεν ηταν και εφτασε η μεγαλη ωρα που θα με κραξετε ποιον θα με πεις ΤΣΙΤΣΑΝΗ? προσωπικα δεν τον γουστάρω φράγκο (θεμα γουστου ετσι … ) αυτα φιλοι μου ειναι τα κολληματα που τρωτε και λυπαμαι που το λεω αλλα το κεφαλι ορισμενων εχει κολλησει στο 1950 οσες ΤΑΛΕΝΤΑΡΕς ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝΕ παντα θα υπαρχουν καπιοι που θα λενε Ημαρτων δυστηχως αυτο εχω καταλαβει , Ημαρτων για τον καραντινη? και το Βοσκοπουλο … Θα ηθελα να σε ρωτησω τι γνωμη εχεις για τον Πολυκανδριωτη και αν τον συγκρινεις με τον καραντινη ,Σοβαρα τωρα απαντησε μου .

και πριν με κραξετε να θυμαστε μιλαμε για δεξιοτεχνη οχι για συνθετη ,ετσι? Υπαρχει και η επιλογη του Μαρκου και του Μπατι

υ.π περασε η ωρα φευγω για εκλησσια καλη ανασταση !

Ως που να σερβίρουν τη μαγειρίτσα οι κυρίες, να πω μια δυο κακίες φίλε oxtaxorde.

1ον Το να παίζει κανείς σε μιάμιση χορδή όλη κι όλη και να βάζει και ένα δυό ακορντάκια για να γεμίσει τη φλυαρία του ενώ το δεξί του χέρι χτυπιέται λες και κρατάει κομπρεσέρ… Ε, αυτό το ονομάζω βαβούρα. Δεν πιστεύω να μου λες ότι αυτό περνιέται για δεξιοτεχνία στις μέρες μας!

2όν. Οπως και να έχει όμως, πιστέυω ότι οι μπουζουξήδες υποτιμώνται όταν οι τραγουδιστές/φίρμες πάνε και κατσικώνονται δίπλα τους να τους δείχνουν λες και τους βγάλανε βόλτα στη πλατεία να κάνουν ακροβατικά και να χειροκροτάνε οι περαστικοί.

Με αυτά τα καμώματα πάει περίπατο η “τιμή” του μπουζουκιού. Το μπουζούκι το κρατάγανε ΜΑΓΚΕΣ κάποτε που δεν δίνανε αφορμές για λοξά χαμόγελα και ειρωνείες. Και αυτό δεν έχει σχέση ούτε με το 1930 ούτε με το 1950. Αυτό αφορά την αξιοπρέπεια του οργάνου και της ιστορίας των ανθρώπων που το φέρανε ως τις μέρες μας. Και σε τελευταία ανάλυση, αφορά κι εμένα προσωπικά που μπορεί να μην παίζω για το μεροκάματο, αλλά όταν παίζω αυτά τα λίγα που ξέρω, το μπουζούκι το βαράω σαν φυσιολογικός άνθρωπος και όχι σαν να έχω πάρκινσον στο δεξί μου χέρι.

Αυτά για την ώρα, πεινάσαμε και το κρασί είναι πολύ πρώτο. Στην υγειά σας!

Καληνύχτα και προσοχή όσοι θα οδηγήσετε γιατί είναι άτιμος αυτός ο καιρός με τις τοπικές βροχούλες.

Θελω να πιστευω οτι κανεις πλακα , και δε μας λες καταμουτρα τωρα καραγκιοζη τον Καραντινη και οτι παιζει σε μιαμιση χορδη ετσι… Αν κατσεις και ακουσεις Καραντινη θα δεις τι παιζει και ποσο διαβασμενος ειναι και τι Μακαμια παιζει ο ανθρωπος ειναι απλα σε αλλη διασταση , οσο για το Το μπουζούκι το κρατάγανε ΜΑΓΚΕΣ γιατι τωρα τι το κρατανε φλωροι ? θες να σου φερω κασσετα με τραγουδια του Μπατη (του μαγκα ή του βλακα κατ΄εμε )απο ηχογραφιση Αμερικανικη τερμα Χασικλωμενοι να πεθανεις στο γελιο .

Δοξα το θεο υπαρχουν πολλοι καλυτεροι καλλιτεχνες απο κατι καμενους ρεμπετες και καλα… και απορω πως εμειναν στην ιστορια , επι την ευκαιρια βαλτε Νετ εχει ωραια τραγουδακια …

Ασε αυτος ειναι ο ΜΕΓΑ καραγκιοζης ετσι δε ειναι Κωστα? hehe :112::112::112:

κωστα δες την ταστιερα που εχει λιωσει αυτην και ποσσες αλλες… σου λεει κατι αυτο?

Καλημέρα παιδιά, χρόνια πολλά σε όλους…

Οκτάχορδε, δεν θέλω να μπω στην κουραστική (και εν πολλοίς μάταιη) κουβέντα του ποιός είναι καλλίτερος (όπως λες) μπουζουκσής ή τραγουδιστής. Κι ούτε θα το κάνω. Εκεί πια κυριαρχεί η προσωπική προτίμηση του καθενός. Περί ορέξεως δηλαδή. Όχι εντελώς όμως. Γι’ αυτό και μπορώ, και θα το κάνω, να σου πω ποιός δεν είναι ο καλλίτερος (όπως λες) μπουζουκσής, ή μάλλον πιο εύστοχα ποιά είναι τα χαρακτηριστικά εκείνα τα οποία δεν προσδιορίζουν τον καλό μπουζουκσή.
Στην Λαϊκή μας μουσική, η ταχύτητα δεν μπορεί και δεν είναι ταυτόσημο της δεξιοτεχνίας ενός μπουζουκσή. Όπως λέει πιο πάνω και ο τσουμπούς, δεν πρέπει να γίνεται αυτοσκοπός. Είναι φανταστικά μονόπλευρη και στείρα για την ανάπτυξη της παιχτικής ικανότητας ενός μουσικού η εξάσκηση της ταχύτητας, όταν σε αυτήν δίνεται τόσο βάρος. Και είναι, όπως είπα, εκτός της φιλοσοφίας της Λαϊκής μουσικής. Το μπουζούκι σαν όργανο δεν παίζει ό,τι να 'ναι. Δεν παίζεται όπως να 'ναι. Μετά από πολλά τέρμινα εξέλιξης της Λαϊκής μουσικής, το μπουζούκι έχει αποχτήσει έναν συγκεκριμένο χαρακτήρα. Άκου για παράδειγμα ένα πειραιώτικο ταξίμι του Ζαμπέτα, μιας και τον ανέφερες. Πενιά στακάτη, γεμάτη, μαγκιώρα. Ταξίμι παιγμένο όπως θα έπρεπε να παίζεται. Το ακούω με ένα ποτηράκι στο τραπέζι δίπλα μου και χορταίνω. Δεν αγχώνομαι.

Μιλώντας για άγχος, ο Καραντίνης, μιας και επιμένεις να σου πω, είναι ακριβώς ό,τι δεν περιέγραψα πιο πάνω. Παρ’ όλα αυτά όμως, είναι ο μοναδικός σύγχρονος τετράχορδος για τον οποίον, για έναν ανεξήγητο λόγο, τρέφω μια συμπάθεια. Μου κινεί το ενδιαφέρον, όχι όμως τα μουσικά μου ένστικτα (είπαμε, προτιμώ το μπουζούκι, κι όχι το… πολυβόλο). Τελικά θα τον ονόμαζα ταχυδακτυλουργό της πένας, αλλά ως εκεί. Όχι δεξιοτέχνη. Μου είναι αδιάφορο το αν μπορεί να περνάει μέσα από δεκαοχτώ δρόμους μέσα σε δέκα δεύτερα. Αυτό με αγχώνει, με πριζώνει. Άσε που αν κλείσω τα μάτια μου, ειλικρινά δεν μπορώ να τον ξεχωρίσω από τον οποιοδήποτε άλλο της “κατηγορίας” του.
Για τον Χιώτη. Υπήρξε μέγας δεξιοτέχνης (=όχι μονάχα ταχύτητα) ο οποίος ακολουθούσε τις ιδιαιτερότητες του οργάνου που έπιανε στα χέρια του, αν και το έφτανε στα όριά του, με την καλή έννοια - ήταν πρωτοπόρος (όλα αυτά βέβαια μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ‘50, κατά την γνώμη μου. Κι ένα από τα κακά που έκανε ο Χιώτης -άθελά του- ήταν να αφήσει ως “κληρονομιά” μια στρεβλή εντύπωση του τί είναι δεξιοτεχνία -δες πιο πάνω- δημιουργώντας χιλιάδες “κλώνους” του -επίσης, δες πιο πάνω). Ο Χιώτης είχε και πηγαίο ταλέντο σύνθεσης. Μόνο που αυτά τα δυό πάνε χέρι χέρι: ο πραγματικός δεξιοτέχνης χαρακτηρίζεται σε μεγάλο βαθμό και από την συνθετική του ικανότητα, κάτι που φαίνεται έντονα στο ταξίμι, για παράδειγμα (για τον Τσιτσάνη δεν λέω - τί να πει κανείς;). Απ’ αυτή την άποψη και μόνο (άσε τα άλλα), οι Χιώτης, Τσιτσάνης και Ζαμπέτας προφανώς ανήκουν σε εντελώς άλλη κλάση δεξιοτεχνίας από τον Καραντίνη - αφού θες σώνει και ντε να βάλουμε τα κουκιά κάτω και να τα μετρήσουμε.
Όσο για τον τραγουδιστή, με αφήνει εντελώς αδιάφορο. Βαριέμαι να αναλύω γιατί είναι αστείο να τον θεωρείς ως τον καλλίτερο τραγουδιστή κλπ κλπ κλπ.

Τώρα, αν ακόμη απορρείς γιατί κάποιοι ρεμπέτες έμειναν στην ιστορία, όπως ο Μπάτης πχ, εγώ δικαίως απορρώ, και να με συμπαθάς, τί σόι παιδεία έχεις στην λαϊκή μουσική. Αλλά που να σου εξηγώ τώρα… πάω να δω πώς είναι το αρνάκι κρύο.

Ας πω και γω την …“κοτσάνα” μου(τόσες ελέχθησαν !!!). Δεν θα πιαστεί γιατί είναι άγια μέρα σήμερα:).Επίσης, έχω σύμμαχο το κρασάκι μου το κόκκινο…:102:.

Περί Καραντίνη λοιπόν.(Εγώ τον θεωρώ εξαιρετικό για το σήμερα)
Στο χωριό μου εμείς λέμε…“άλλο το τι μού γίνεσαι κι άλλο το τι μού κάνεις”.
ή λέμε…“άλλα τα μάτια του λαγού κι άλλα της κουκουβάγιας”.

Όλοι, σχεδόν, οι παλιοί που αναφέρθηκαν, ήταν και άφησαν σχολές. Δεν ήταν απλοί μπουζουξήδες. Καταλαβαίνεις με κλειστά μάτια ποιο τραγούδι ανήκει σε ποιον. Τι πιο σπουδαίο και επιθυμητό για έναν καλλιτέχνη?

Αυτό με τον βοσκόπουλο ήταν καλό…:019:
Ξέρω και γω ένα, εξίσου, καλό και σύντομο ανέκδοτο!!
Ο νταλάρας θα βγάλει δίσκο με ποντιακά!!!:019:

Φτου…άδειασε το ποτήρι…Ρε κάπελαααα!!!

Λογικα εισαι και εσυ απο τους τυπους που κραζουν ποιον? ΤΟΝ ΝΤΑΡΑΛΑ και μετα μου λετε οτι εχετε μουσικη παιδια , :044: μαλλων σας εχει κατσει βαρυ το πολυ αρνι και η μαγειριτσα .

Αυτο με τον Βοσκοπουλο ηταν τρικαλο γιατι αν δε μπορεις να καταλαβεις οτι ο Βοσκοπουλος και ο Νταραλας εχουν Φ Ω Ν Α Ρ Α … ε τι συζηταμε τοτε…

μιλαμε για ποιοτητα τωρα

http://youtube.com/watch?v=O8N-vi56edw :112::112::112::112::112::112::112:

http://youtube.com/watch?v=CmjZ-iRtw9Q Ενταξει εγω γουσταρω Βοσκοπουλο ειναι και συνονοματος καταλαβαινεις… :slight_smile:

http://youtube.com/watch?v=SYqTG_Oo98g πιστευω να καταλαβαινεις την χαοτικη διαφορα ταλεντου και ενως καμμενου χασικλη…

ειλικρινα δε θελω να συνεχισω αυτη την κουβεντα βαρεθηκα , ο καθενας εχει τα πιστευω του δημοκρατια εχουμε ξανα καλο πασχα!

Χίλια συγνώμη ή μάλλον, χίλια πεντακόσια συγνώμη, που έχω τον βοσκόπουλο γραμμένο στα αρχ…(άντε μέρα που είναι) και που δεν μου αρέσει ο νταλάρας(δεν τον μείωσα καλλιτεχνικά πάντως) αλλά εγώ δεν σε πρόσβαλα, ούτε έκραξα κανέναν, αλλά αν συνεχίσεις με αυτό το ύφος, ίσως αρχίσω το κράξιμο από εσένα. Χριστός Ανέστη λοιπόν…και πιες λίγο κρασάκι, θα σου φτιάξει την διάθεση.

Ορίστε, θυμήθηκα αυτό με τον βοσκό:019:πουλο…:019: και με πιάσανε…:019: τα …:019:γέλια…:019:.

Άντε ρε κάπελα, πού είσαι?:102:

Γιατι πιστευεις οτι σε προσβαλα, και γιατι να αρχισεις να με κραζεις επιδει εχω μια Α αποψη για τον καραντινη οτι ειναι ο καλυτερος και ποιο διαβασμενος μπουζουκτσης η καλυτερα παιχτης ενχορδων οργανων ?

Αν εχεις μια φορα γραμμενω τον Βοσκοπουλο στα αρχ (αρχειο. ρεμπετικων . χασικλιδων ):090: εγω δεν ασχολουμε καν με τους περισσοτερους που αναφερθηκαν γιατι ειναι απλα για γελια , το ειχα τονισει ποιο πανω οτι δε μιλαμε για συνθετες αλλα για δεξιοτεχνες αλλα μαλλων δε το ειδες.

Φιλε οκταχορδε.Μου λες για καραντινη ,τον εχεις ακουσει να παιζει τριχορδο?Εγω ναι και δεν θα λεγα οτι ειναι οτι καλυτερο τοαντιθετο και οχι μονο αυτος και πολυ αλλοι τα εχουν χαμενα, εντελως ομως γιατι πολυ απλα για να παιξεις τριχορδο πρεπει να σκαει το χερι σου και οχι να χαιδευεις τις χορδες η να παιζει απλα γρηγορα.Ας μου βγαλει καποιος τον ηχο και μονο του χιωτη του τσιτσανη η του ζαμπετα η και του τσιμπιδη σημερα και μετα να μιλαει,υπαρχουν μερικοι αλλα μετριουνται στα δακτυλα,ακου λοιπον σου ξαναλεω τα ταξιμια του μαρκου και του δελια και μετα ελα να μου πεις αν δεν σου αρεσουνε,σε περιπτωση μου το δεχτεις και πεις οτι δεν συμφωνεις τοτε λυπαμαι αλλα εχεις αισθηττηριο ακουσματος ινδαραβικου δηλαδη δεκαετιας 60 και βαλε που ειναι εντελως ασχετο με την ελληνικη μουσικη οποτε για ποιους δρομους μιλαμε ,και μιας και ειπες για καραντινη ,που ειναι το χαρακτηριστικο στο παιξιμο του ,εγω ακουω ενα αντιγραφο ζαμπετα με δεξιοτεχνια μεσα,καλος μουσικος διαβασμενος χωρις ομως προσωπικο στυλ .

Έχει καιρό να συμμετάσχω σε μια συζήτηση αλλά το θέμα είναι τόσο ενδιαφέρων για μένα. Oxtaxordos: Εγώ προσωπικά δε σε παρεξηγώ λόγω της ηλικίας σου. Και εμείς (τουλάχιστον εγώ) σε αυτή την ηλικία εντυπωσιαζόμασταν από τα ίδια. Εγώ προσωπικά όταν άκουσα τον Καραντίνη σε ταξίμια και άκουσα τη φήμη που τον περιβάλλει απόρησα. Γιατί όταν άκουσα ένα ταξίμι σαν να τα άκουσα όλα. Πραγματικά σε όλους τους δρόμους το άκουσμα φαινόταν το ίδιο. Καλή η ταχύτητα. Και εγώ που είμαι ατζαμής τη ζηλεύω πολύ. Αλλά αυτό που μετρά είναι πόσο μπορείς να μερακλώσεις τον ακροατή σου με το ταξίμι σου. Για τους δεξιοτέχνες μπουζουξήδες που είπες εγώ θα σου φέρω σαν παράδειγμα τον Τσομίδι. Άκου τον Τσομίδι να παίζει ένα ταξίμι πχ στο τραγούδι μες τη πολλή σκοτούρα μου με τη Λιλή, στη μισή ταχύτητα αλλά που είναι τουλάχιστον 1000 κλάσεις ψηλότερο από αυτό που μας έβαλες με τον Καραντίνη. Προσωπικά από τους τετράχορδους μου αρέσουν περισσότερο τα παιδιά από το συγκρότημα Ραστ. Μην είσαι απόλυτος, προσπάθησε να πλουτίσεις τα ακούσματα σου. Φυσικά θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες για το Βοσκόπουλο……συγνώμη γούστα είναι αυτά. Όσο για τα υπόλοιπα……ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΥΤΗΧΙΑ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ.
Υ.Γ. Για ταξίμια άκουσε και Παπαϊωάννου.